داستان دوستیه بد 4

♥لئو خوشگل من ♥

♥داستان دوستیه بد ♥

قسمت پیش تینا امد تا با بچه ها درباره شقایق و تتلو حرف بزنه یادتونه بقیه داستان

 

امیر تتلو=شقایق چرا ما دعوت نبودیم؟؟؟؟

شقایق=نمیدونم فکر کنم من کار بدی کردم  یا.....

کابوس=سلام سلام خوبینن

امیر تتلو=تو کی هستی؟؟؟؟؟؟؟

کابوس=من یکی هستم که میخواممممممم .

شقایق=تو هیچ کاری نمیتونی بکنیفریاد

پیش بچه هاا

سوکی=بچه هاااا ولی من از شقایق بدم میاد

مایکی=اره ایشششششششششششششش

رافاعل=اون که خوشملههههتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

لئو=راففففففففففففففففففففففففففففففففتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

راف=ببخشید


نگین 18 ساله=بچه هااا من میگم بیاین بریم پیداشون کنی

همه گفتن باشه

سوکی=بچه هاا پیداش کردممممم  امیر چی شده پشووو چرا زخمی شدی

 امیرتتلو=ب..چ......ه...ا منننن ....ش

کیم=چی شده

سوکی=ای وایییی

مایکی=واااا

لئو=بچهههه ها تینا امد

تینا=بچه ها شما باید کمکشون کنید

راف=خودمون میدونیم

امیرتتلو=ببچچه هااا پشتتون

کابوس==ههههههههههههههههههه تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

لئو=کوفتتتتتتتتتتتت اگه راست میگی بیا جلوتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دعوا شروع شد دخترا فرار کردن و تتلو رو برداشتن رفتن خونهههههتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

ولی شقایق...........

سوکی=بچه هااا حالا چی کار کنیمممممم امیر پشوو

برای بقیش نظر بدیینتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

دریا
ساعت23:21---30 آبان 1392
قشنگ بود

NEGIN 74
ساعت18:52---30 آبان 1392
سلااااام... عجب مدیریت بحرانی دارم تو داستانت ; ) مرسی شقایث جووون

کامران.
ساعت13:03---30 آبان 1392
هستی.
پاسخ:اره


مایکی من
ساعت12:11---30 آبان 1392
قشنگ بود
پاسخ:خاک زیر پاتونم


کامران.
ساعت12:01---30 آبان 1392
قشنک بود.
پاسخ:ممنونم
پاسخ:خوبی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:,

] [ 11:20 ] [ ♥♥شقایق ♥♥ ]

[ ]